تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه تقویت ۷ عضو بدن با بوییدن گل سرخ علت سفیدک زدن لباس در ماشین لباسشویی و رفع آن چگونه مصرف برق لباسشویی و اتو را کم کنیم؟ اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر | نرخ باروری ثابت مانده است بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند خواص شگفت انگیز روغن دنبه برای پوست | جوانسازی پوست با این روغن پرخاصیت ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو ضرری که نوشیدن قهوه با معده خالی برای سلامتی دارد چرا غذا‌های کودکان باید حاوی پروتئین باشد؟ یک‌سوم ایرانی‌‌ها فشارخون بالا دارند | ارتباط ازدواج‌‌های فامیلی با فشارخون بالا
سرخط خبرها

بازداشت یک مال‌خر در مشهد که معتادان را مجبور به سرقت می‌کرد

  • کد خبر: ۲۰۲۶۳۷
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
بازداشت یک مال‌خر در مشهد که معتادان را مجبور به سرقت می‌کرد
معتادان سارق، سرنخ رسیدن پلیس به یک مال‌خر مرموز در مشهد شدند.

به گزارش شهرآرانیوز مرد معتاد به‌سختی کیسه روی دوشش را حمل می‌کرد. هیچ خودرویی حاضر نبود او را با وضعیتی که داشت سوار کند. مرد کیسه به دوش که مشخص بود موادمخدر، جوانی‌اش را خیلی زود به یغما برده است، ناچار بود حاشیه خیابان را پیش بگیرد و پیاده به سمت مقصدش برود. هر چند حرکت‌هایش آهسته بود و برای برداشتن هر قدم کلی چرت می‌زد، اما مأموران پلیس تمام حرکت‌هایش را زیرنظر داشتند.

او سرنخ اصلی‌شان برای رسیدن به یک مال‌خر بود، ازاین‌رو با صبر و حوصله و به‌طور نامحسوس زیرنظرشان بود تا جایی که پس از گذشت زمان زیادی، مرد معتاد وارد یک انبار ضایعاتی در محدوده جاده سیمان شد و لحظاتی بعد با دست‌خالی از آن خارج شد. اینجا بود که مأموران برایشان مسجل شد که به یک مال‌خر رسیده‌اند.

ماجرای این پرونده به مدت‌ها قبل بازمی‌گشت و کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در تعقیب مال‌خر‌ها به اطلاعاتی رسیده بودند که نشان می‌داد فردی با دایرکردن یک انباری در جاده سیمان، سارقان معتاد را وادار می‌کند که برایش سرقت کنند و پس از تحویل کالا‌های سرقتی، به‌ازای پول موادمخدر صنعتی دریافت کنند.

در این مأموریت، کارآگاهان چندین روز این پاتوق شرارت را زیرنظر گرفتند و با تعقیب سارقان معتادی که کالا‌های سرقتی را به این انبار تحویل می‌دادند، متوجه شدند که ظنشان درست بوده است. در ادامه با اعلام موضوع به مقام قضایی، دستورات لازم را دریافت کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی مشهد، مأموران وارد عمل شدند و ضمن دستگیری گرداننده این انبار، دو سارق را که برای فروش اموال مسروقه به این پاتوق آمده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ مصطفی صادقی افزود: در این عملیات در بازرسی از محل ۸۲‌بسته مواد‌مخدر بسته‌بندی شده آماده توزیع شامل هروئین و شیشه کشف شد. همچنین بیش از صد قلم اموال مسروقه شامل سیزده دستگاه دوچرخه، هفده حلقه لاستیک زاپاس، تعدادی فرغون، چندین متر فیبر نوری، پانزده عدد چراغ معابر عمومی و مقادیر زیادی آهن‌آلات و کابل‌های برق مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم چهل ساله پس از انتقال به کلانتری، در بازجویی‌ها به خرید اموال مسروقه از معتادان و توزیع مواد‌مخدر در بین آن‌ها اعتراف کرد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->